Pages

Apr 19, 2011

JB... Banzaiiiiii...!!!!!!!!!!!!!!


Ujung minggu ni 24 april 2011, para member BBSTC cawangan Selatan akan adakan mini gethering (mini ker ?) yang akan berlangsung di Pohon Minda. Tempat tu aku tak pasti lagi kat mana sebab tak penah sampai lagi tempat tu walaupun aku biasa kerja kat Singapore dan tinggal kat area JB. Harap semua berjalan lancar ler nanti..

Ok... Ikut perancangan ketua rombongan Akit (RSS Hobby), Abam Spacebear (DDK custom) & Aku akan memulakan misi memburu singa dulu belum pergi ke gathering tersebut... Erkk.... Sebenarnya misi memburu model kit yang dapat dikesan sedikit masih ada dalam Singapore. Harap ada la jumpa sikit model kit yang diidamkan sekian lama... (Mau kopak gak nanti duit nanti woiii..). Takpa... mungkin hasil nanti dapat tunaikan satu lagi wishlist 2011 aku..

Peta Singapore, Lokasi pemburuan... hehehe

Mungkin sampai kat sana terus masuk Singapore dulu kot untuk aktiviti pemburuan (lokasi: Rahsia ) pada ari Sabtu dan dalam tengah hari  Ahad akan direct ke lokasi peracun sekalian... (Nanti sesapa tolong jemput kitaorang yek... Terima kasih semua)... hehehehe

So, tunggu saja nanti catatan pemburuan kitaorang nanti... Stay tune.

No comments:

Post a Comment